Die worden om de zoveel tijd vervangen, nog voor ze stuk gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze gaan misschien iets minder vaak stuk, omdat ze vaak continue branden. In de praktijk gaan ze toch vaak stuk tijdens het aan- uitzetten: er komt dan een kleine spanningspiek waardoor een wat zwakkere plek in de gloeidraad doorbrandt. Maar als ze nu vervangen worden, zal er geen gloeilamp meer in komen, tenzij die nog op voorraad waren.
Maar ze gaan echt wel eens stuk hoor. Alleen dan zit jij voor de TV of achter de PC terwijl de conciërge de lamp aan 't vervangen is.