is er een progamma waar je mp3 bestanden even hoge formule kunt maken. graag met download link

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
bedoel je volume? dat maakt de vraag wat logischer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is de vraag eigenlijk? Zelfs als je volume in plaats van formule bedoelt is mij niet duidelijk wat je bedoelt.

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoelt dat je al je .mp3-bestanden wilt 'normalizen'? Dus dat ze allemaal afgevlakt worden op een door jou vooraf ingesteld volume?
Dan vind je op onderstaande link een goed programma hiervoor.