ik heb 3 wandverlichtingen met LED spotjes. 6 maand gewerkt. opeens begonnen ze te knipperen. als ik 1 vervang door halogeen stopt het knipperen

welke spot ik vervang door halogeen maakt niet uit.
als ik de halogeenspot losdraai beginnen de andere LED's
terug te knipperen??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat een overleden dierbare van je is die je aan het plagen is!

Antwoorden (1)

De LED's zijn goed. Daar kan weinig mis mee zijn. Ze branden of ze branden niet.

Het zit hem dus in de aansturing van de elektronica.
Blijkbaar is de stroring in de elektronica zodanig dat deze niet optreedt als er meer stroom loopt. De halogeen zal Namenlijk meer stroom trekken.
Het is niet zomaar te zeggen wat het probleem is.

Ik zou de print even nakijken of je ergens iets los ziet zitten ofzo. eventueel de solderingen even nalopen en aantippen met een soldeerboutje.

Mocht dit niet helpen moet je er toch even een elektronicus naar laten kijken.

Succes!