De stroomspaning in Amerika is doorgaans 110 Volt. Kijk even op jouw scheerapparaat, 99% kans dat jij je gewoon kan scheren daar.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, als je op de oplader kijkt zal je zien 110-220 volt. Je moet wel een omvormer voor de stekker hebben, want de pootjes van je lader passen niet in een Amerikaans stopkontakt.
paulus811
13 jaar geleden
Meestal is er enkel 110 volt. (De betere hotels uitgezonderd)

Ook de stekker is anders, dus moet je een adapter meenemen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van je scheerapparaat af. Zoals je weet is de spanning in Amerika 110 v-60 Hz.
In geval van opladen doen de Hz er niet zo veel toe, dus alleen de spanning. De wat luxere apparaten hebben een oplader geschikt voor al de twee spanning en dan is je probleem opgelost (staat op de oplader). Zo niet, dan wordt het nat scheren geblazen. Wel zo lekker en gemakkelijker overigens. Een trafo kan ook een oplossing bieden als je het apparaat direct op het net aansluit, echter draait hij dan wel een factor 60/50ste sneller.
Je kunt ook je baard laten staan.