kun je met spullen van de rommelmarkt geld verdienen

Binnenkort ga ik met een vereniging spullen ophalen voor de rommelmarkt. Dat zijn altijd heel veel spullen. nu blijven er altijd heel vele spullen over mijn vraag is; welke spullen kan ik beter op het internet verkopen. het is de bedoeling dat het extra verdient.

alvast bedan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (5)

Welke spullen je beter door middel van internet kunt verkopen hangt vooral af van de gewildheid van die spullen. Dat laatste kun je alleen vaststellen als je ze op internet aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat nou als je eerst op de rommelmarkt gaat staan en daarna alles op internet aanbiedt voor lagere prijzen. Weet je in ieder geval zeker dat het meer opbrengt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het al rommelmarkt spullen aanbieden op marktplaats, maar dat levert niet zo heel veel op denk ik.
Zet de grotere spullen, en bijzondere spullen op marktplaats. Zoals; beelden, lampen, enz.
Succes met de handel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommelmarkten zijn altijd wel goede ideeen om je oude spullen kwijt te komen.
Wil je echter niet zelf een hele dag op een rommelmarkt staan maar je hebt wel een paar dozen oude spullen. Zoek dan ook eens op de sites als marktplaats.nl, er zijn geregeld opkopers voor rommelmarkt spullen op zoek naar dozen gevuld met vanalles en nog wat. Of zet het te koop op deze sites onder de noemer “rommelmarkt spullen”
Dit voorkomt ook dat je in sommige gevallen geld moet betalen voor de kraam. Om een hele dag daar te staan wil ook zeggen dat je nog wat wil eten of drinken tussendoor. En aan deze zaken ben je wat dus extra geld kwijt. Misschien is het dan wel helemaal niet zo voordelig om er te gaan staan. Een andere manier om wat geld aan tweedehands spullen te verdienen:
(Hier zul je wel iets ruimte in huis moeten hebben om wat spullen op te slaan)
Op tweedehands sites staan vaak spullen gratis aangeboden.
Sommige van deze spullen (banken/kasten/accessoires) zijn nog van goede kwaliteit maar willen de mensen er vaak vanaf ivm verhuizingen, samenwonen (spullen dubbel) etc.
Als je op deze advertenties reageert en zo wat spullen verzameld, kun je deze vervolgens voor een klein bedrag weer verkopen, ook weer op de tweedehands sites (misschien in eerste instantie even op een andere site dan waar je het vandaan hebt gehaald?).
Bedenk alleen dat je je benzine geld eruit haalt. Verder is alles winst!
Kijk wel goed wat je verzameld en bedenk goed of je het ook weer kwijt komt met verkoop.
Echter, alle kleine beetjes helpen dacht ik zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt het beste spullen via internet verkopen die veel waard zijn, u kunt natuurlijk ook een soort veiling voor bijv, een fiets. De spullen waarvan je denk die worden niet verkocht gewoon erg goedkoop doen en als mensen zitten te twijfelen ga je handelen suc6 ermee!