is er een site voor recepten met eenvoudige recepten met andere groenten dan worteltjes, boontjes, bleekselderij of bloemkool?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je één soort groente zat bent, kun je ook meerdere soorten op één bord leggen. Wij eten meestal een stuk of vier verschillende groenten in één maaltijd... en daardoor is het eigenlijk nooit meer saai. Wel laten we altijd één soort groente overheersen, zodat je toch altijd wat anders eet.

Antwoorden (5)

De informatie die je geeft is nogal sumier, geen idee wat je bedoelt met eenvoudige recepten, maar hieronder vindt je heel veel groentegerechten.

http://www.deketel.nl/RECEPTEN.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm, sterker nog, ik vind niet vaak recepten met die groenten, tenminste, niet overmatig veel. Leuke sites voor recepten zijn:

www.voedingscentrum.nl
en
www.ah.nl

en dan kan je het zo moeilijk en makkelijk maken als je wil...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smulweb.nl type de groente in die je hebt en tig heerlijke recepten, bijv. met pastinaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site bevat heel veel groentenrecepten, met de meest verschillende soorten groenten:

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, en deze site ook:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://www.eddas-menu.com/ staan recepten uit eigen pot waarvan de meeste niet moeilijk en redelijk snel te maken zijn. Als er een gele stip bij staat is het specifiek snel & gemakkelijk. Hier staan de groentegerechten, waaronder asperge, aubergine, tomaat, ui, witlof, pastinaak, prei, schorseneren en spinazie: http://www.eddas-menu.com/kook/kook.php?page=groente/index.php
Amadea