waar kan ik een JB media light manager classic kopen?

Ik heb ondertussen een harmony :D, maar wil toch me klikaan klikuit systeem er op hebben.

Daarvoor heb ik een JB media licht manager classic nodig.

Maar waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Licht heb ik niet veel verstand van maar voor alles omtrent geluid ga ik altijd naar www.bax-shop.nl en daar zie ik ook altijd heel veel lichtdingen staan. Lijkt me sterk als ze het daar niet hebben.

Heb jouw vraag daar ingevoerd, kreeg wel heel veel resultaten maar niet iets met exact die naam maar dat zegt niets.

Mochten ze het niet hebben dan kunnen ze je vast wel vertellen waar je het wel kunt krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is het niet gelukt bij BAX-shop. Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord! :D +10