Een mp5-speler is een mp4-speler die alle video formaten kan afspelen; deze behoeven dus niet meer te worden geconverteerd.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MP4-speler kan nu al alle formaten aan. Graag eens een formaat opnoemen die niet met een mp4 speler afgespeeld kan worden ?

Andere antwoorden (3)

We hebben heel wat ongeveer verschillende versies van draagbare digitale media spelers zoals iPods (van Apple), mp3 spelers en mp4 spelers gehoord. Maar wat is mp5 speler? Als u verschillende forums over Internet bezoekt, zou u mensen vinden betwijfelend het eigenlijke bestaan van mp5 spelergadgets. Velen voelen een bedrijfstruc die bij het bedotten van de lichtgelovige consumenten in het kopen van de zelfde oude draagbare muziekspelers wordt gericht zonder extra geavanceerde eigenschappen. Sommigen zouden u om in dergelijke dingen ontmoedigen te geloven zoals mp5 speler. Nochtans, u worden verrast om het aantal voordeel te vinden u kunt krijgen als u van uw mp3 of mp4 spelers op een mp5 speler overschakelt. Mp5 zijn de spelers hoofdzakelijk een geavanceerde versie van draagbare digitale media speler die meer dan enkel het spelen muziekdossiers doen. Met de fenomenale verschuiving in de draagbare technologie van verschillende media elk jaar, is het uiterst essentieel voor u geworden houden bijwerkend uw draagbare digitale muziekspeler om met de recentste technologie te synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
past niet.. teveel tekens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MP5 bestaat niet, het is gewoon een marketing term.
Het is niets nieuws want die term draait al meer dan een decennia mee.

Er bestaat ook geen MPEG-5 formaat of gelijkwaardig.

Toegevoegd na 14 minuten:
"An mp4 player is a video player. an mp5 is a video player made by chinese, but called mp5 to seem better"