Is er een plek rond Groningen waar een openbare fax is?

Een vriend van mij moet een betalingsbewijs faxen naar een bedrijf, maar niemand die wij kennen heeft een fax. Zijn er ok bedrijven die zulke diensten aanbieden als een openbare fax? Zoals een Bruna ofzo? Of een postkantoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies vond ik ook. Ik snap niet dat bedrijven kunnen eisen dat je papieren moet faxen! email is toch net zo makkelijk?!

Het beste antwoord

Dit kan gewoon bij het postkantoor. Waarschijnlijk moet je dan wel een echt postkantoor hebben, niet een servicepunt/postagentschap in een andere winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkt het gewoon bij onze lokale Bruna te kunnen (met postkantoor erin).

Andere antwoorden (3)

Zou het bij de bank niet mogen?

Wat je kan doen is de fax emailen. Je maakt een scan van de fax en die email je naar het bedrijf. Doe ik altijd. Als je het emailadres niet weet, bel je ze even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Faxservice

1 A4
Elk volgend vel A4
Inkomende fax per A4
Fax naar buitenland € 1,15
€ 0,50
+ kpn tarief

Copy 76

Zonnelaan 86
9742 BN Groningen
Tel.: 050 5773011
Fax.: 050 5730275
E-mail: info@copy76.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.copy76.nl/assortiment_faxservice (bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie ook weleens advertenties dat je via internet dus met je computer kan faxen, vraag me niet hoe dat moet maar denk dat je het effe moet googlen