Digitale pen / notities maken, welke product is daar het beste in op dit monet (zie uitleg)?

Ik kan niet erg veel vinden op het internet.
Ik weet wel dat deze producten te verkrijgen zijn:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/3820490/art/iris/irisnotes-executive-1-0-d.html

http://www.mynote-usb.nl/mynote_premium_ii?mynote-usb_nl=d6a5802be79c5fcc38c5f3a013c230ee

Ik zoek eigenlijk iets als de Irisnotes, waarbij je alleen een pen hebt en een apparaatje op het papier zelf.

Heeft iemand ervaring hiermee? Met Irisnotes of iets dergelijks?

Wat is het beste product op dit moment, rekening houdende met:
* Losse pen
* Geen verplicht schrijfblok of houder (ivm bewegingsvrijheid etc)
* Notities worden omgezet naar tekst via computer
* Op meerdere vellen tegelijk kunnen werken

Toegevoegd na 1 uur:
Weinig reacties. Even wat plaatjes en filmpje toevoegen ter verduidelijking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ikzelf ben hier ook in geïnteresseerd en heb het web ook al afgespeurd. Ik denk dat je bijna alles al gevonden hebt. Irisnotes is misschien de beste optie. Maar nu My Note Premium II in prijs is verlaagd is die ook het overwegen waard.
Je kan een keuze maken door de producten te vergelijken, het grootste verschil zit hem er denk ik in dat Irisnotes geen blok nodig heeft.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie bron voor een vergelijking tussen beide producten. Als je via Duitsland besteld is de mynote al snel €50 goedkoper.