Waar laat je al die kabeltjes?

Kabeltjes van m'n mobieltje, kabeltjes van m'n tomtom, kabeltjes van m'n mp3-speler, kabeltjes van m'n voicerecorder, headphonekabeltjes, voedingskabeltjes, USB-kabeltjes. Ik word er stapelgek van! En het wordt één grote kluwen.
Wie heeft er een systeem om al die kabeltjes een beetje overzichtelijk op te bergen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de goeie tips! Ik ga ze eens bestuderen en bedenken welke voor mij het beste werkt. Helaas kan ik maar één antwoord als beste kiezen.

Het beste antwoord

Er zijn veel kabeltjes die hetzelfde zijn; ik kan mijn telefoon opladen met hetzelfde kabeltje als mijn mp3 speler bijvoorbeeld. De dubbele kabels kunnen weg. De kabels die je vaak nodig hebt, zoals opladers kan je verspreiden door het huis en bij verschillende stopcontacten plaatsen. Ik heb mijn laptop op een klein tafeltje met ruimte in het blad, alle kabels die ik daar nodig heb zitten in het blad. Voor mijn desktop heb ik een hub en verder alles vastgetaped achterop mijn bureau. Voor mijn mediahoek alles achter de meubel....en alles wat ik periodiek gebruik heb ik een lade waar ik hoop nooit iets nodig te hebben. Oprollen, elastiekje er om en vergeten.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

AWM
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt voor je tip, maar dat is het niet helemaal. Ik heb mijn kabeltjes lang niet altijd nodig, dus meestal liggen ze gewoon in een la.
Laat een ontvanger implanteren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stap 1 : rol de kabels op
stap 2 : vind een lege lade
stap 3 : plaats de kabels en opladers erin
stap 4 : doe de lade weer dicht

probleem opgelost.

of gebruik alfabetisch volgorde ervoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag pas bij iemand een prachtig systeem, hij had een plaat triplex op latjes tegen de muur gemonteerd op een logische plaats, vervolgens gaatjes geboord ter grootte en breedte van de pennen van de stekkers van de adaptors en de net ingangen, onder de verschillende adapters en snoertjes een labeltje. een uurtje werk en iedereen in huis gaat en vinden en weet waar het opgeborgen is, o ja, een zakkensluiter om het snoertje natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kabelgootje?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik rol de kabeltjes altijd netjes op en met een bundelbandje weerhou ik de kabeltjes om weer uit te rollen. Deze kabeltjes bewaar ik allemaal in een kartonnen doos.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ze in een doos doen en ze stikkeren. Ook heb je van die houten kastjes (ikea) met kleine vakjes. Je zou per vakje 1 oplader kunnen stoppen en dan met een plaatje duidelijk maken welke oplader in welk laatje zit. Je zou hiervoor ook nog een schoenenzak kunnen gebruiken of een kapstok.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ze in een plastic doosje opgeborgen, vlakbij de stekker heb ik een plakbandje dubbel geplakt, met
daarop waarvan de kabel is. Superhandig, je haalt zó de goede eruit.