Hoe kan ik het beeld van m'n Philips 32PFL5404H/12 TV met een beamer projecteren?

Ik wil tv kijken op beamer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een TV is in feite een combinatie van een monitor en een tuner. Een beamer is alleen een monitor. Om een TV-uitzending op die monitor te krijgen, zul je dus een tuner moeten aansluiten. Dat kan de tuner van je TV zijn, maar ook die van Digitenne, digitale TV van een kabelprovider of een video- of harddiskrecorder.

Op de beamer zitten 1 of meer video-ingangen. Misschien in de vorm van een SCART-aansluiting of een composiet-aansluiting (zo`n geel stekkertje). Misschien wel HDMI. Vanaf je tuner zul je dus een kabel naar de beamer moeten aansluiten met 1 van deze aansluitingen.