HEPA-filters
Steeds meer mensen krijgen last van bepaalde vormen van allergie. Een van de meest populaire stofzuigeronderdelen is sinds een aantal jaar het HEPA-filter (High Efficiency Particulate Air). Onze Belgische collega's hebben in 2003 een test uitgevoerd, waaruit bleek dat HEPA-filters op stofzuigers inderdaad beter in staat zijn om allergenen en stofdeeltjes tegen te houden.

Een HEPA-filter biedt echter geen garantie dat je geen allergie krijgt. HEPA-filters hebben nut als ze goed passen en goed bevestigd zijn. Ook als de stofzuiger zelf stof lekt, helpt een goed filter niet tegen stofuitstoot.

Bron: consumentenbond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha die conan! Dikke plus,dat is wat ik nodig heb,is Bosch n beetje n goed merk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey schat! Bosch is op zich een goed bekend staand merk, maar van stofzuigers heb ik verder weinig verstand.
Kijk eens op kieskeurig.nl en zoek het type stofzuiger wat je in gedachten hebt. Lees vervolgens de reviews van gebruikers die zo`n apparaat reeds gekocht hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe k lieverd,thanx en 10pnt voor jou! Doe kalm aan met die hitte hé x