Hoe kan ik deze batterij opladen?

Er zit een snoertje aan. Is hier een speciale oplader voor?

Picture for question
een jaar geleden
Inekez1
een jaar geleden
Is het niet de bedoeling dat je deze accu oplaadt via het apparaat waarin je het gebruikt? Als het de bedoeling is om de batterij op te laden los van het apparaat, wordt er over het algemeen gewoon een losse batterij in geplaatst die je er eenvoudig uit kunt halen.
jc54
een jaar geleden
In wat voor apparaat zit deze batterij?

Antwoorden (1)

Voor de batterij bestaat deze oplader:
https://www.bol.com/nl/nl/p/universele-lader-voor-3-7-v-18650-16340-14500-10440-14500-16340-batterijen/9200000088752383/

Maar ik kan niet zien hoe de draadjes gemonteerd zijn en of deze gemakkelijk los en weer vast te maken zijn.
Het lijkt me echter logischer, zoals Inekez1 zegt, dat de batterij al via het apparaat opgeladen wordt.
Als de batterij 14500 5000 mah 3.7 volt defect is, zou deze vervangen moeten worden.
Toegevoegd op 07 oktober 2022 14:39: tekst
SimonV
een jaar geleden