Ik kan sommige profielfoto's op whatsapp niet zien. Terwijl het eerst wel kon. Hoe kan dat?

Ik zie dus sommige profielfoto’s niet. En wanneer ze voor t laatste online zijn geweest. En dat is soms heel irritant

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.3K
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Dat heeft te maken met de privacy instellingen van jouw contacten. Heb jij geen invloed op

Antwoorden (1)

mensen kunnen dit uitzetten bij instellingen>privacy op whatsapp. zo kunnen ze uitzetten dat andere mensen zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest, belangrijk is dat zij dit dus ook niet van jou kunnen zien. ook hebben sommige mensen hun profielfoto bijvoorbeeld uitstaan voor mensen die zij niet in hun contacten hebben staan, zo kan het dus zijn dat zij jou niet in hun contacten hebben staan en je daardoor hun profielfoto niet kunt zien.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Nou dat is het juist. Zij zeggen dat ze die van mij wel zien. Dus ik snap het niet helemaal. Weten jullie er misschien raad op?