Ik heb niks open staan op mijn pc, maar toch word er veel ram gebruikt, hoe komt dit en los ik dit op?

ik heb vandaag een paar keer taakbeheer bekeken en ik zag dat er veel ram gebruikt wordt ook al heb ik niks open staan en op de achtergrond gebruikt niks veel ram dus ik vroeg me af hoe ik dat moet oplossen ik heb 4 GB aan ram

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.9K
TurfGraver
2 jaar geleden
Klik op de titel (geheugen) dan zet die het op volgorde.
Griffin
2 jaar geleden
Je lost dit op door meer RAM te plaatsen, 8GB tot 16GB is niet ongewoon vandaag de dag.

Antwoorden (1)

Je gebruikt niet heel veel geheugen. Windows gebruikt zelf al ruim 1 Gb. Tel daarbij het geheugen op van alle (extra) applicaties die je gebruikt en je komt op zo'n 60% (zonder dat je iets bijzonders open hebt staan).
Bij mij is het niet anders.
SimonV