Wat is het maximale vermogen dat ik op een 380/400 volt aansluiting van 16A kan gebruiken?

Ik heb een 380/400 volt aansluiting van 16A. Ik wil hier graag een frituur op aansluiten?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Dat is 6080 - 6400 Watt.

Vermogen bereken je door voltage X amperage te doen.
2 jaar geleden
crispy
2 jaar geleden
maar die friteuse is natuurlijk slechts 230V, dan haal je maar 3600 Watt.
LeonardN
2 jaar geleden
@crispy Want?
:D Ik dacht het eerst ook hoor, maar toen bedacht ik me dat friettenten ook friteuses moeten aansluiten. https://www.maximakitchenequipment.com/nl/horeca-friteuse-frituurpan-2-x-16l-elekt-114959536.html
Vermogen: 400V / 50Hz / 3Phase 2 x 5000 Watt
crispy
2 jaar geleden
Klopt, ik heb het over een friteuse en de vraagsteller over een frituur, dus zou zomaar kunnen dat het 3 fasen apparatuur betreft.