Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen?

Ik word 15. Wat moet ik vragen?
Ik ben een jongen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Tussen de 100-200 euro

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik heb een ipod touch :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (15)

xbox 360 natuurlijk ;)

189 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vriendin van mijn dochter heeft een parachute sprong gekregen voor haar verjaardag ( duo sprong) echt super zeker een heel uniek kado. Ook schijn je al een uurtje vliegles te kunnen krijgen op je 15.
Er zijn wel meer van dat soort aparte kadoos, als je avontuurlijk bent ingesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je toch niet weet wat je wilt hebben, zou ik geld geven aan bv Unicef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1: Je MOET niks
2: vraag gewoon of geld mag hebben. en bewaar het voor je eens wat tegenkomt wat je echt graag wil hebben.

ik zou niet iets bedenken omdat je NU persee iets moet hebben. maar waar je eigenlijk niks mee hebt maar gewoon krijgt omdat je het niet wist
13 jaar geleden
Mag ik dat, met mijn archaïsche instelling,eerst even zeggen,dat ik dat een abnormaal hoog bedrag vind?
Zijn er dan nu al geen wensen meerof gaan die allemaal dat bedrag te boven?
Er zijn boeken,CD's DVD's en verder 1001 dingen te verzinnen,die je m.i. kunt vragen. Toch wens ik je een prettige verjaardag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een plusje voor wat er boven staat.
IPod Touch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zelf ben nu ook 15 en ik heb voor mijn verjaardag een ipod touch genomen.
al mijn klassgenoten vonden dit een leuk apparaat en nu zitten er 3 meer ipod touches in mijn klas.

ik zelf zou nu een gezellige dag naar iets leuks ook leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een gezellig dagje uit met jullie gezin?
Met z'n allen naar een pretpark of een stad. In Amsterdam kun je naar bijv. naar de Dungeon en lekker lunchen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets, als je niks weet heb je blijkbaar niets nodig. Als je iets wil vragen puur vanwege het feit dat je iets mag vragen geeft aan dat je het niet eens nodig heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou je het liefst 100 of meer plussen willen geven voor dit enige goede antwoord dat er te bedenken is, en als het er niet al stond zou ik hetzelfde geantwoord hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks, het is zo jammer dat materialische zo snel iemands leven insluipt.
Je moet niks vragen! Je kunt zeggen dat je liefde en aandacht belangrijker vind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets wat bij je hobby past en wat je jezelf niet kado geeft of voor aan het sparen bent (nieuwe fiets, brommer volgend jaar, helm, sportkleding, tent, kookspul, slaapzak, tassen, etc, etc). Dat kan natuurlijk ook iets 'immaterieels' zijn (dagje uit, vakantie/weekendje weg, waterskieen, of iets wat je graag zou willen doen). Fijne verjaardag alvast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spelcomputer met verschillende spelletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een lieve hond of kat vragen

je heb tijd zat om uit te laten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe mobiele telefoon?
SE Hazel, SE Xperia X10 Mini, allemaal leuke telefoontjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een goedgevulde envelop vragen. Als je dan later iets wilt, dan heb je het geld al. Geen "goed doel" in ieder geval. Dan betaal je alleen maar mee aan de salarissen van de managers...