Ligt het aan mijn Samsung A51 dat de bluetooth hapert met mijn AirPods?

Ik heb laatst de Airpods 2 gekocht maar als ik ze verbind met mijn telefoon hapert de muziek constant. Ik heb toen de Airpods op andere telefoons getest onder andere een andere Samsung a51 maar daar deden de airpods het wel op. ik heb toen mijn telefoon naar de fabriek gestuurd maar die konden niks vinden. ik vraag me nu af of ik mijn telefoon nog een keer moet opsturen of dat het probleem niet bij mijn telefoon ligt. ik zit nog in mijn garantie periode.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Kan ook toeval zijn: dat er net een blokkade tussen je AirPods en telefoon zat en het daardoor haperde. Anyhow, de oorzaak kan in beide apparaten liggen. Je zou dus kunnen proberen je telefoon nog op sturen om het zeker te weten.