Er vanuit gaande dat deze concentrator thuid op het lichtnet wordt aangesloten, dan is het vermogen 220 x 1,55 = +/- 350 watt.
jc54
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
Er wordt tegenwoordig 230 volt geleverd, maar in basis klopt het antwoord.
50 hz is de wisselspanningsfrequentie. Als er vragen zijn over de concentrator, kunnen die ook altijd beantwoord worden door de helpdesk van de leverancier (hoeft dus niet de fabrikant te zijn). Zij kunnen ook veel andere vragen beantwoorden bijvoorbeeld voor gebruik op vakantie (bijv op een camping).