Ik heb mijn simkaart verkeerd in telefoon geplaatst. Hoe los ik dat op?

Toen ik mijn simkaart had wou ik met het goede kant in mijn telefoon doen maar toen het niet lukte probeerde ik het met de achterkant en dat lukte wel nu zit mijn sim kaart met de gouden kant in mijn telefoon hoe moet ik dit oplossen?

3 jaar geleden
3.4K
gvrox
3 jaar geleden
Volgens mij kan een SIM er maar op 1 manier in; bedoel je te zeggen dat je SIM nu klem zit ?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
ik zou ermee naar een gsm shop gaan en vragen om hulp
omdat je je telefoon vrij snel kapot kan maken ook per ongeluk
en zij zullen dit wel vaker hebben gezien en/of hebben speciaal
gereedschap om dit euvel op te lossen en evt reparatie

Antwoorden (1)

Je kan proberen met behulp van een paperclip of de zogeheten ladeopener (zie afbeelding) de simkaart eruit te krijgen. Kans is wel dat je de kaart per ongeluk beschadigd, dus het beste is om hiervoor even naar de telefoonwinkel te gaan.
Plaatje bij antwoord