Bestaat er een app voor je smartphone die taal op kan nemen en vertalen?

bestaat er een app die een gesproken taal (voice) op kan nemen met de microfoon en dan kan vertalen (bv naar tekst op je scherm) naar het nederlands/engels? zodat je kan volgen wat mensen in een buitenlandse taal zeggen?

3 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik gebruik altijd "Voice Vertaler". Erg praktisch voor ALLE talen. Maar er zijn er talloze anderen. Gewoon opzoeken via Play Store of eventueel via Apple en installeren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De beste is translator van Microsoft, die doet precies wat jij wil.