Kan een val van mijn telefoon de accu sneller leeg laten lopen?

S'avonds 23.30 98% opgeladen en om 9.45 alweer op 15% zonder hem verder aangeraakt te hebben. Valt dit onder garantie?mde telefoon is nog geen 2 jaar

3 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Kun je zien of een app je telefoon zo snel leegtrekt?
loginabcde
3 jaar geleden
Ik heb sinds de val niks veranderd qua apps. Ik weet dat ik dit ergens kan zien maar waar? Gewoon via instellingen, apps?
Utrecht
3 jaar geleden
Je kan zien welke apps (of hardware) je batterij leeg trekken: via Instellingen, batterij, batterijverbruik.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Wat voor telefoon is het? Het komt best vaak voor dat de batterij van een telefoon erg snel afneemt. Ook zeker na 2 jaar

Antwoorden (1)

Als dit het gevolg is van het vallen, dan is het geen garantie. Valschade valt niet onder garantie.
jc54
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als de valschade niet zichtbaar is kan je hem gewoon binnen garantie laten repareren. Een toestel hoort tegen een stootje te kunnen.