Hopelijk werkt dit:
Ga naar je File Manager of FTP-toegang van je webhosting.
Open het bestand ‘wp-config.php’. Dit bevindt zich in de bovenste map van je account, net boven de map / wp-content.
Voeg de onderstaande regels boven de regel “/* That’s all, stop editing! Happy blogging. */” toe:
define('WP_DEBUG', false);
define('FTP_USER', 'example');
define('FTP_PASS', '*******');
define('FTP_HOST', 'example.com:21');
define('FTP_SSL', false);

Als je FTP wilt omzeilen, schijn je dit te moeten doen: plak de volgende code onder elke regel code in het bestand wp-config.php.
define('FS_METHOD','direct');
SimonV
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Een define in een php bestand hoef je maar 1x aan te geven,
niet op elke regel. ;)
Maar om de poort aan te passen kan hij gewoon de poortnummer aanpassen.
define('FTP_HOST', 'example.com:99');
(99 is hier als voorbeeld poortnummer)
SimonV
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Toch opmerkelijk dat in dit geval geadviseerd wordt de define onder elke regel aan te geven. Heeft misschien toch een reden?
TurfGraver
5 jaar geleden
Vermoed dat ze bedoelen als laatste regel? :)
SimonV
5 jaar geleden
Tot mijn verbazing dus niet: “Paste the following code to your wp-config.php file, preferably just below every other line of code.” (plak de volgende code in uw wp-config.php-bestand, bij voorkeur net onder elke andere coderegel).
TurfGraver
5 jaar geleden
Kan geen kwaad maar is zinloos.
TurfGraver
5 jaar geleden
Zie het als:
define("GRAS", "Groen") ;
Om dit te herhalen veranderd er niks aan de constant waarde voor "GRAS".
https://www.geeksforgeeks.org/php-defining-constants/
SimonV
5 jaar geleden
Helemaal mee eens. Vandaar dat het mij verbaasde dat dit wel geadviseerd werd.
TurfGraver
5 jaar geleden
Er wordt wel vaker onzin geadviseerd op internet. :D
Niet alles is waar of klopt.... :x
TurfGraver
5 jaar geleden
8-P
https://youtu.be/5tqH-Un9SFU