Gaat de kwaliteit van een metaaldetector acheruit na een aantal jaar?

Hallo ik ben op zoek naar een metaaldetector en ik vond een technic t2
van 7 jaar oud.
Is het bij digitale metaaldetectors net als een computer dat ze na een tijd slechter worden of niet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Computers worden niet slechter na een tijd.

Het is over het algemeen wel zo dat we er steeds zwaardere software op zetten waardoor ze langzamer lijken.

Op een metaaldetector installeren we over het algemeen geen nieuwe, steeds zwaardere (basis) software.
Jouw metaaldetector zal dus ook geen last hebben van dit verschijnsel.
Ozewiezewozewiezewallakristallix