Hoe sluit ik een speaker met een blauwe en bruine kabel aan?

Ik wil graag mijn oude speakers gebruiken maar ik weet niet hoe ik deze aansluit. Er is 1 kabel die uit mijn speaker komt en daar zitten een blauwe en een bruine kabel in (zie foto). Ik wil graag het geluid vanaf mijn pc uit deze speakers laten komen. Hoe sluit ik deze kabels aan zodat dit werkt? Is het mogelijk om deze speaker nog aan te sluiten?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.8K
LeonardN
5 jaar geleden
Je moet eerst via een versterker met dit soort passieve speakers.

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk zal het uitgangsvermogen van jouw PC niet genoeg zijn om goed geluid uit deze speakers te laten komen. Het beste is om er dan een versterker tussen te zetten.
Overigens, de kabel die aan je speaker zit zit geen officiële geluidskabel, het is een platte twee-aderige stroomkabel.
jc54
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Prima antwoord.
Het zal het signaal overigens een worst zijn welk kabel is gebruikt, als deze maar voldoende geleid. ;)