Nokia 6 heeft geen optie om te filmen. Wat is de beste app hiervoor zonder storingen?

Ik heb de Nokia 6 telefoon, maar pas later kwam ik er achter dat je er niet mee kunt filmen helaas. Heel jammer vind ik.
Weet iemand wat daarvoor de beste app is die zonder storingen kan opnemen? Ik had er wel een keer een app hiervoor gedownload, maar als ik een opgenomen filmpje afspeelde hoorde ik heel veel herrie op de achtergrond, een soort van storingen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon met de standaard camera app filmen. Waarschijnlijk als je de camera app opent staat er ook ergens een video knop.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als ik de camera app open zie ik echt geen optie om te filmen. Heb goed gekeken.
Het was ook niet een heel dure telefoon, maar toch vind ik het raar dat ik er niet mee kan filmen. Zag het pas veel later
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zie je bij de standaard camera onder de ronde knop ( bij foto) 2 kleine puntjes? Ik denk als je bij dat grijze vlak naar links schuift, dat je dan video´s kan maken. (sorry voor de onduidelijke reactie, had graag een foto willen uploaden maar dat kan niet met reacties.)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is gelukt! Ik was altijd de Samsung smartphone gewend en daar staat ook een apart icoontje op voor filmen.
Heb het nog zelf ontdekt ook dat je gewoon moet schuiven naar rechts op het scherm bij die puntjes. Bedankt voor de reactie JanJoshua