Hoe kan ik Prepaid UNLIMITED data internetbundel activeren via sms?

Ik zit bij t-mobile

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Gelukkig wordt dat door hun zelf prima uitgelegd.
https://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels/mobiel-internet

Antwoorden (1)

De prepaid unlimited data bundel is een dagbundel en dus 24 uur geldig (kost €2,95). Onderstaande nummers zijn bedoeld om de bundel te activeren (dit gaat via bellen, via sms is niet mogelijk). De prepaid unlimited data bundel is de onderste in de rij:
Sms INTERNET S naar 4000 (gratis)
Sms INTERNET M naar 4000 (gratis)
Sms INTERNET L naar 4000 (gratis)
Sms INTERNET DAG naar 4000 (gratis)