Ik wil in mijn Ford Focus 2014 elektrisch bedienbare stoelen plaatsen. Waar haal ik de stroom vandaan?

In de zekeringenkast zitten zekeringen voor ekektrisch bedienbare stoelen. Betekent dit dat er kabels/aansluitingen al aanwezig zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom kijk je niet gewoon als je een stoel weghaalt of er aansluitingen zijn?

Antwoorden (1)

Nee, de zekeringenhouders zijn allemaal gelijk, maar dat wil niet zeggen dat alle auto's van dat type voorbereid zijn voor elektrisch bedienbare stoelen. Het kan zijn dat de kabelboom niet is aan gepast.......
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe pas je een kabelboom aan?
paulus811
6 jaar geleden
wester24, als je dat niet weet (en ik weet het ook niet), zou ik er niet aan beginnen en uitbesteden aan je Ford garage. Een foutje in het elektrische circuit kan schade aanrichten aan onderdelen zoals de airbags en de veiligheid van je auto.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Prima!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sowieso lopen in moderne auto's alle bedieningen via een computer. Zelfs al zouden de stekers aanwezig zijn wil het nog niet zeggen dat je het zomaar aan de praat krijgt.