Ik heb thee over oplader van mijn MacBook laten valen, over het vierkante blok zegmaar. Wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is je oplader kapot, dus je kunt het beste een nieuwe kopen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik zou het er niet op wagen de oude nog te gebruiken, of je moet de oplader in de winkel na laten kijken.
6 jaar geleden
Ding afdrogen en in het stopcontact doen. Waarschijnlijk doet hij het nog, die dingen zijn behoorlijk dicht. Als er al thee in is gekomen kan het niet meer dan een druppeltje of zo zijn.
Als je geen gekke geluiden hoort na het insteken, dan kun je ook je laptop er weer aan aansluiten. Gaat dan nog steeds alles goed, dan was het dat, je hoeft geen nieuwe te kopen.