Hoe kan ik mijn scherm draaien op youtube?

Ik heb een samsung s8 en als ik youtube kijk dan kan ik alleen mijn scherm draaien door op het knopje te drukken om het scherm te laten draaien maar je kan toch ook gewoon je scherm omdraaien en dan gaat het automatisch draaien, dus hoe moet ik het doen (ik heb hem op automatisch draaien staan)

Antwoorden (1)

Om je scherm te draaien op YouTube, klik je op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm. Daar vind je de optie 'Scherm draaien'. Klik hierop om je scherm te draaien.
Bronnen:
een maand geleden