Waarom filmt mijn snapchat niet door ?

Nadat mijn telefoon werd gerepareerd downloade ik snapchat opnieuw, de functie van doorfilmen werkte prima tot hij dat plots niet meer deed, hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

Goede kans dat je tel. weer op fabrieksinstellingen staat en naar het interne geheugen staat te filmen. Dat is vaak vrij snel vol. Instellen op filmen naar sd-kaart zou dan kunnen helpen. Je moet daar natuurlijk ook flink ruimte hebben.