Ja je kunt een omvormer gebruiken, die maakt er 230V van met een echt stopcontact.
http://bit.ly/28Q1NDY
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, deze week even naar de action :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat is zeker mogenlijk. Je hebt dan een omvormer nodig. De vraag is ook wat wil je er op aansluiten.
Je hebt omvormers is verschillende uitvoeringen. Het belangrijkste is het vermogen wat je nodig hebt. Sommige apparaten hebben ook een zuivere sinus nodig om te werken. Aangezien er van gelijkspanning wisselspanning gemaakt moet worden.
De goedkopere omvormers maken een blokspanning, hierop willen sommige gebruikers niet werken.
Kijk eerst na wat je wil, laat je desnoods adviseren door een verkoper of een deskundig persoon, ga dan pas een omvormer aanschaffen.
Let ook op dat je accu het vermogen aan kan. Bij een vermogen van 3000W 230V heb je al een accu nodig van zeker 400Ah.
En ga er van uit dat deze omvormers niet goedkoop zijn.