Waar kan ik een opgeblazen auto speaker vervangen?

Mijn rechter voorspeaker kraakt. Ik vroeg me af waar ik dit het beste kon vervangen/repareren in de omgeving 's-Hertogenbosch.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ps. Ik weet dus niet of ik gewoon bij een willekeurige garage terecht kan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
paulus811
8 jaar geleden
Welk merk en type auto? In de meeste auto's kun je dit vrij eenvoudig zelf doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
VW passat uit 2006. Ik heb de deur open gemaakt en het viel me op dat de speaker met klinknagels vast is gezet. Misschien dat ik het uit kan snijden?

Antwoorden (1)

Volgens mij kun je het beste de reparatie laten uitvoeren door je eigen dealer. Deze heeft de kennis en vakmanschap voor het vervangen van je speaker(s).
Ik ben overigens wel de mening toegedaan om beide speakers te vervangen en wel om twee redenen.

*Als je rechter speaker defect is geraakt mag je redelijkerwijs aannemen dat je linker speaker ook een 'opdonder' heeft gehad en de kans reëel is dat deze het eerdaags ook zal begeven.

* Om geluids- of klankverschil te voorkomen lijkt het mij beter om twee dezelfde speakers aan boord te hebben..

Je vraagt in de omgeving van 's-Hertogenbosch en heb het volgende voor je opgezocht.

Automat Winkel, zegt het volgende:

Bij ons kunt u niet alleen terecht voor de aanschaf van accessoires maar deze kunnen door ons ook vakkundig worden gemonteerd in onze eigen werkplaats.

http://www.automatdenbosch.nl/

Succes en met vriendelijke groet TegenXinnig