Wat is een goeie radiografische auto?

Ik wil namelijk een goeie auto maar wil er eentje met meer dan 10 volt (als dat kan) en met 4 wd. Heb even gezocht maar het is eigenlijk best lastig....het zou ook fijn zijn als hij wel lekker hard gaat (ongeveer sneller dan 30 km/P/u) als je er eentje hebt gezien of zelf eentje hebt laat me ff weten waar je hem hebt besteld/gekocht. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

eerste link kant en klaar gaat 25 km/u
tweede link stuk duurder maar ook 4 wd en haalt 80 km/u
derde link is leuk als je hem zelf in elkaar wil bouwen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb zelf een Traxxas Slash, het is een 2WD met achteraandrijving, top snelheid is 90km/u maar daar moet je een andere accu voor bijkopen. met de normale accu rijd 'ie' 65km/u. ik heb 'm gekocht bij TopRc.nl