Met wat zou je jezelf met een afdankertje kunnen fotograferen ?

Het moet een gekke sneue foto worden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met wat zou je als afdankertje op de foto kunnen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Met een hele oude verroeste fiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een dekentje en wat half opgedronken alcoholica op een bankje, in een portiek, of tussen de struiken.

Eventueel nog een paar half gevulde vuilniszakken in een winkelwagentje naast je zetten.
Plaatje bij antwoord
Cryofiel
13 jaar geleden
Als je dit voertuig bezit, ben je heel erg zielig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een fiets die 2 lekke banden heeft en onder het stof en de spinnewebben zit.
Die van mij staat zo in een oud schuurtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een winkelkaretje vol met (gevulde) plastic zakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een overreden dier op straat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de regen gekleed in een veel te grote witte onderbroek met een dood vogeltje (een nep-vogeltje) in je handen.