Waar kan ik het best een swagway kopen?

Ik ben geintreseerd in een swagway, en ik zou er dus graag eentje kopen maar ik weet niet waar of bij welke site als jullie het weten zouden jullie het dan in de reactie`s willen plaatsen dat zou ik erg waarderen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Swagway boards kunt u bij ons in Rotterdam zowel huren als kopen.
Swagway is gevestigd te Deliplein 40-42 op Katendrecht Rotterdam. Dit in het pand van JumpWear. Sinds 2011 zitten wij al op het Deliplein en sinds 2015 gestart met Swagway.
8 jaar geleden
Oxboard is het meest bekende Nederlandse merk, kijk eens bij Topshelf (winkel) of Oxboard (webshop) zelf. Voor informatie kun je het beste hier kijken: http://portabletransporter.nl/