Wanneer ik mijn PC met Windows 8 opnieuw installeer behoud ik dan microsoft office word etc.?

Alles verwijderen en Windows opnieuw installeren

'Als u uw pc wilt recyclen of helemaal opnieuw wilt beginnen, kunt u deze terugzetten op de fabrieksinstellingen".

Als ik hier op klik, behoud ik dan wel word/powerpoint etc?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 7 minuten:
Zo niet... Hoe zou ik dan het best mijn computer kunnen leegmaken?

Alle andere apps en bestanden mogen weg....

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
NEEN!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@howrse Windows opnieuw installeren en Word/Powerpoint opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt freekfluweel en MrTomaat. Ik heb helaas geen schijfje daar meer van ofzo (weet niet hoe dat destijds is gegaan).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@howrse Ik heb wel een idee hoe dat is gegaan :D.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat Ik weet best waar jij aan denkt. Ik heb het er echter niet zelf opgezet, bij de winkel laten doen ;-) . Maar goed ik ga wel even kijken, bedankt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@howrse Maar dan zou je toch netjes of de DVD met code of alleen de code met download link gekregen moeten hebben? Daar heb je neem ik aan ook voor betaald?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat Hoogstwaarschijnlijk wel ja. Inmiddels alleen niet meer aanwezig, is al een aantal jaren geleden ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ Draai dat programma, heb je de sleutel(25-code) van zowel Windows als Office. Print die netjes uit. Daarna zou je via minder legale wegen Office kunnen downloaden en netjes de oude key kunnen gebruiken. Wel zelfde taal en versie etc. downloaden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@howrse was dat
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat Bedankt! Gaan we dat proberen... ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmm... Nog niet gelukt :( Wel een gratis 'word' (een of ander soortgelijk programma), maar heb natuurlijk liever de echte.

Het beste antwoord

Als je een emailadres hebt van een hoge school dan kan je gratis office 365 krijgen. Dat is van Microsoft, net zoals Office. Office 365 is online, hierdoor kan je altijd en overal erbij.

Informatie van Microsoft zelf:

Werk samen met anderen aan je schoolopdrachten in Word, PowerPoint, Excel en OneNote, waar en wanneer je maar wilt, op het apparaat van jouw keuze. Je krijgt 1 TB OneDrive-opslagruimte, zodat al je werk online kan blijven staan en gemakkelijk toegankelijk is.

https://portal.office.com/start?sku=student

Wat je zou kunnen doen is een gratis alternatief nemen voor Office:

OpenOffice: https://www.openoffice.org/nl/download/
Google docs: https://docs.google.com/

Er zijn er nog veel meer, maar dit zijn de bekendste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dan krijg je een kale installatie, alleen Windows, verder niks.
Dus maak ook backup van al je foto's en documenten.
8 jaar geleden
Als je opnieuw gaat installeren krijg je diverse vragen menu's, deze goed lezen en kan je zien dat je het kan doen zonder je gegevens te verliezen! Let op, goed lezen en geduld met daarna aanklikken!