Bij ons is dit soort dozen bekend onder de noemer spatwaterdichter verdeeldoos, en die heb je dan in verschillende vormen en afmetingen.
jc54
8 jaar geleden
Wordt ook wel waterdichte lasdoos genoemd, in de bouwmarkt vind je die bij de installatiematerialen
8 jaar geleden
Dit is een universele aluminium behuizing die bij electronicawinkels te koop is. Voor gebruik buiten kun je beter plastic kastjes kopen. Die zijn voorzien zijn van rubber afdichting en mogelijkheden om waterdichte wartels te monteren zodat er geen water of ongedierte in kruipt.

Toegevoegd na 7 uur:
Elektronica ONDERDELEN winkels moet het zijn, je kunt exact deze kastjes ook bij Conrad bestellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad, dit is een gewoon universeel doosje en totaal niet geschikt voor wat je ermee wil. Zoek liever hieruit iets: https://www.conrad.nl/nl/lasdoos-waterdicht-o0808010.html