kan ik voor "schooltas" al ios 1.9 downloaden?

Ik heb op mijn Ipad de app "schooltas" staan, er stond een melding:"geen ios 1.9 downloaden". Kan het nu al wel of nog niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit komt omdat de app nog niet klaar is voor de IOS 9 update. Je krijgt als het goed is een melding als de app klaar is om naar IOS 9 te worden geüpdatet. Dus als je nu al je systeem update, kun je Schooltas een tijdje niet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn school zegt dat dat niet mag, maar een meisje uit mijn klas heeft dat niet meegekregen en heeft iOS 9 gedownload, zij zegt dat ze geen enkel probleem heeft met haar boeken op de iPad en schooltas