ik krijg geen actuele gegevens meer van mijn growatt omvormer sinds ik het wachtwoord van mijn WiFi heb gewijzigd. Wat moet ik doen om dit te regelen?

de gegevens kreeg in in de app op mijn IPad.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Zoek met een PC/Laptop die wifi heeft naar de module op het netwerk(zie serienummer als SSID) Vul: 12345678 als password en ga daarna naar http://192.168.10.100 Login: admin Pass: admin Ga dan naar de STA Netwerk settings en zoek je accespoint daar en vul daar de correcte encryptie methode in (WPA/WPA2) en je nieuwe wachtwoord op je wifi netwerk.

N.B: 12345678 en admin/admin zijn de fabriekwaarden, deze kunnen door jezelf ooit gewijzigd zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
met veel geduld en steeds weer opnieuw proberen werkt alles weer.
Bedankt!!