Welke straling kan een fietscomputer ontregelen?

Stel je hebt een draadloze fietscomputer. Die kan ontregelt raken. Maar wat voor soort bronnen kunnen dat verstoren? Stel je rijdt langs huizen is hun wifi straling sterk genoeg. Of je rijdt langs iemand die aan het internetten is, of je (wordt ge)beld etc? En kun je daar iets tegen doen?

8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haha, niks hoor, hij blijft het doen. Er is maar een manier om hem van afstand uit te doen, en dat is met een EMP, en dat schakelt alle electronica in een regio uit!

Antwoorden (1)

Nee er is geen straling die dat kan verstoren. Het enige wat het zou kunnen dat je apparaat wordt ontregeld is als je erbeen sterke magenta tegen aanhoud. Of een hoge dosis EMP, maar als je dat krijgt heeft zowat de hele wereld een probleem met de pc's. Dus fiets lekker door en geniet er van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
erotisi
8 jaar geleden
Ik ben het maar exact gaan onderzoeken. Als ik bijv het aurovrije centrum in rijd passeer ik vrij vaak van die stalen palen die omlaag kunnen om enkele autos toch toe te laten. De teller slaat dan kortstondig uit naar hele hoge snelheden.
Ook bij parkeergarages, speciale stoplichten voor bussen en nog wat andere mysterieuze plekken schiet hij uit. De fabrikant vertelde mij nog dat je eigen mobiele telefoon ook kon storen, maar dat heb ikzelf nog niet gemerkt. Dus wat dat betreft is een draadloze verbinding geen goede oplossing.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met respect voor jou uittesten, mijn zwager heeft ook een fietscomputer en die heeft nooit last! Hij heeft nog nooit een vreemde uitslag op zijn fietscomputer gehad. En als hij thuis komt dan staat zijn fietsstad op zijn pc. Dus hoe of wat dat dan kan?
erotisi
8 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd welk merk en de prijs ervan dan.
Die van mij kostte 16 euro van het merkt Cresta. Vandaag nog ontdekt dat hij ook afwijkt bij omhooggaande spoorbomen,tijdens het wachten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo, zodra ik mijn zwager spreek zal ik het aan hem vragen en laat ik het je weten.