Hoe werkt playstation plus uit de winkel?

Als je playstation plus kaartje uit de winkel koopt moet je dan als je de code invoert je creditcard gegeven doorgeven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, dit is alleen nodig als je hem online koopt.
Als je een kaart in de winkel koopt met een code hoef je veder geen gegevens voor creditcard door te geven.
Hou er wel rekening mee alles wat je met +aanbieding koopt kun je niet meer gebruiken op het moment wanneer jou + is verlopen. hier mee dwingen ze je dus eigenlijk wel een beetje om je + weer te verlengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, want ik had een kaartje voor 1 maand gratis maar als ik die wil inwisselen zegt ie dat ik mijn creditcard gegevens moet invoeren. Maar met playstation plus uit de winkel dus niet he als ik wil inwisselen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb die van mij bijna een jaar gelden gekocht. en toen heb ik geen creditcard gegevens in gevuld.
Maar volgens mij lag dit ook aan waar je de code opgeeft.
Je kunt code inwisselen. waar je ook een code opgeeft voor geld naar je ps portomonee te zetten. en je kunt eerst naar ps+ gaan en daar een code in voeren. volgens mij als je voor die eerste gaat krijg je geen bericht om je creditcard gevens in te vullen.. ik heb die in iedergeval nooit gehad bij het aanschaffen van + door middel van een kaart in de winkel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoii
bedankt voor uw reacties. Heb vanmiddag playstation plus gehaald in de winkel. Toen ik de code wou invoeren hoefde ik inderdaad geen creditcard gegevens in te vullen.
Ga vanmiddag lekker online spelen!