Hoe kan ik e-mail binnenhalen...

kan opeens geen post via outlook express binnenhalen en na update van virusscan krijg ik dit te zien:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: ‘Email .....’, Server: ‘pop.zonnet.nl’, Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondertussen al hersteld? hier werkt zonnet nog prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M'n dochter is volledig hersteld van haar Thais avontuur, dankjewel.
krijg die zonnet nog steeds niet aan de praat....

Het beste antwoord

Dit zou kunnen liggen aan je anti-virusprogramma. Je kun dit testen door je anti-virusprogramma tijdelijk uit te schakelen en dan te kijken of je wel e-mail kunt binnenhalen. Mogelijk moet je iets veranderen aan de instellingen van je anti-virusprogramma. Je kunt daarvoor het beste op de website van het programma kijken wat je precies moet doen.

Verder worden op onderstaande website van Microsoft een aantal mogelijke oplossingen gegeven voor dit probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje hagelslag. ik ga er kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt inderdaad aan de viruscanner van avast!.
probleem is nog niet opgelost...
ik moet de vraag echter gaan sluiten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het probleem ligt inderdaad bij de virusscanner
als ik deze uitzet krijg ik alles weer binnen
zowel van planet als van zonnet.
probleem heb ik nog niet op kunnen lossen.

Andere antwoorden (5)

Zegt mij allemaal niet zo veel, maar ik heb een pos geleden ook prblemen gehad met e-mail. Ben m.b.v. helpdesk er uit gekomen, dus misschien toch maar even een telefoontje....
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoordt.
even bij 'servereigenschappen' de schuifknop voor 'time-out' helemaal naar rechts zetten en het probleem is over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk ook met outlook expres,en bij mij komt dit ook wel eens voor.
Precies dezelfde melding.
Waarschijnlijk even geen verbinding met de server,of ze zijn bezig met herstel werkzaamheden.
Meestal is het na 10 minuten weer normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk toch een storing bij je provider.
Anders in outlook boven op ontvangen/verzenden klikken,dan moeten ze binnen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij server hoort eigenlijk te staan pop3.zonnet.nl Je gaat dan naar:
extra --> accounts --> desbetreffende account -->eigenschappen

tabblad servers --> inkomende post, daar moet staan pop3.zonnet.nl

Als het goed is moet dat het probleem oplossen.

Mocht dit niet helpen is er waarschijnlijk een beschadigde header op de zonnet server aanwezig, heb ik ook weleens last van.

In dat geval
http://webmail.zonnet.nl
Inloggen met je email en wachtwoord.

Email lezen en verwijderen die je niet hoeft te bewaren. Ook de prullenbak legen.

Daarna zou outlook weer vlekkeloos moeten werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel. inderdaad log ik nu steeds in.
kan het zijn dat outlook te vol zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zal het niet zijn. Wel kan er ergens een klein foutje zitten. Na het legen van je online webmail haalt outlook nog steeds niet op? zie je wel dat er geprobeerd wordt berichten binnen te halen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb even de virusscan gedisabled en ja hoor: zonnet stroomde meteeen binnen.
na opnieuw opstarten deed de virusscan het weer
en ontvang wederom geen zonnetmail...
het zit'em dus in de virusscan. wat nu?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk virusprogramma gebruik je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
avast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de link die ik toevoeg aan het antwoord eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben er nog niet uit, ik moet de vraag sluiten....
dank voo het meedenken zowiezo