Hoe kan ik een (waarschijnlijk door sd-kaart) bechadigd mp4-bestand herstellen?

Ik heb video's opgenomen met mijn smartphone (Samsung galaxy s4). Sommige video's kan ik gewoon bekijken, andere helemaal niet (of enkel een deel). Ik krijg dan de melding: "Deze video kan niet worden afgespeeld".

Ook als ik de video naar mijn pc verplaats, kan ik 'm niet afspelen.

Dit probleem heb ik alleen als ik video's op mijn sd-kaart opsla.
Het gaat hier om een 64 gb micro sd-kaart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De drempel om zelf een mp4 te repareren is erg hoog, je kunt met programma's zoals AtomBox de atoms volgen en wat er te redden valt extraheren. Maar wie de mp4 structuur niet snapt laat heel snel AtomBox links liggen, terwijl dit DE tool is om mp4's te bewerken op bit-niveau. Het hangt er dus sterk vanaf hoe graag je dat video terug wilt....