mijn ventilator komt met moeite op gang hoe kan dit?

Als ik hem aandruk komt ie zeer moeilijk op gang. Het gekke is dat ik dat bij andere ventilatoren ook had na paar maanden. Dan schroefde ik m uit elkaar dus wieken er uit stof af genomen dan was t klaar. Maar vroeg me toch af hoe dat nou kan
Heb een filmpje gemaakt http://youtu.be/6tQQbhQYOaA

9 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien krijgt de ventilator te weinig stroom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- WDHBGS
Ritsuka
9 jaar geleden
als deze te weinig stroom zou krijgen zou hij continu te zacht draaien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat is waar, maar mijn laptopkoeling draait op het laagste stand alleen als je hem eerst even een klein beetje helpt door het vermogen eerst te verhogen. Daarom dacht ik dat, maar dat is inderdaad niet dit probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn ventilator moet ik af en toe een beetje verbuigen om hem weer op de juiste snelheid te krijgen. Ik bedoel dat ik de kap dan een beetje naar achteren moet trekken. Kennelijk gaat hij na verloop van tijd weer naar achter en loopt hij dan ergens tegenaan hoewel ik dat niet kan zien.

Het beste antwoord

Het onderdeel waar de as van je ventilator ronddraait in de motor heet een lager. Het zijn er waarschijnlijk twee. Deze lagers moet gesmeerd worden. Dus uit elkaar halen en smeer hem!
escape
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Dat is geen verklaring voor het feit dat het afstoffen van de bladen ook al helpt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uit elkaar halen, schoonmaken, lagertjes met (naaimachine)- olie smeren, probleem opgelost.