Tot hoelang kan een accu van 2300 mah mee voor de smartphone?

Hoelang kunnen ze normaal mee als ik mijn telefoon non-stop aanlaat?
En hoelang kunnen ze normaal mee als mijn telefoon op stand-by is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Een smartphone kan dagenlang meegaan als je er nooit iets mee doet, maar ook twee uur als je een intensieve game aan het spelen bent met de hoogste helderheid. Dus het ligt volledig aan het gebruik. Er is dus niet echt een duidelijk antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! :)

Andere antwoorden (1)

De accu van een smartphone is afgestemd op 1 dag bij gemiddelde activiteit.
Er zijn uitzonderingen zoals een iPhone(korter) of een Huawei(langer)
Na verloop van 2 jaar is de accu uitgeput en moet je een nieuwe kopen.