Is de digitale deluxe editie van de sims 4 een groot verschil dan met de standaard editie?

Je hebt 2 edities van de sims 4. De digitale deluxe editie en de standaard editie. Bij de digitale deluxe heb je extra materiaal zoals tot in de laatste uurtje, feestbeest, enz. Is het een groot verschil bij het spelen van het spel met en zonder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10K
Ritsuka
9 jaar geleden
je zal iets extra objecten en kleding hebben denk ik

Antwoorden (1)

Het volgende krijg je allemaal extra;

Digitaal ´Feestbeest´ materiaal
Inclusief de Brandende Fakkelbar en strakke, stijlvolle kleding voor jouw Sims.

Digitaal ´Tot in de vroege uurtjes´ materiaal
Inclusief een laserlichtshow, leuke decoraties en knotsgekke feestkleding.

Digitaal materiaal voor De Sims 4 Dierenhoedjes
Met een collectie leuke dierenhoedjes die jouw Sims vol trots kunnen dragen!

De Sims 4 Digitale soundtrack
Een digitale soundtrack met muziek uit de game.