Waar kun je (mannen)cases voor iphone 4s kopen?

Oi, ik ben opzoek naar een hardcase hoesje voor iphone 4s
Heeft iemand een idee waar je hoesjes kan kopen?

Groetjes Zjopperdesjop

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
zijn er mannencases en vrouwencases dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen bij kleine tel reparatie winkeltjes of op de markt .ja ik weet wat je bedoelt veel hoesjes zijn echt girly dat is de nou eenmaal de grootste doel groep .

Antwoorden (5)

er zijn heel veel sites waar je hoesjes kan kopen;
-miniinthebox, is een leuke site met veel keuze het is ook lekker goedkoop, het nadeel is dat het wat langer duurt voordat je, je hoesje krijgt
-appleessentiealls, heeft wat minder keuze, je kan wel korting krijgen door een account aan te maken of appleessentials aan te raden op facebook.

ik hoop dat je er wat aan hebt

ps, ik zou wel goed naar de site kijken of het geen neppe site is want daar bestaan er heel veel van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je van de markt? Daar is je euro nog twee euro waard ;)

Anders Internet idd. Verschillende gadget website verkopen vaak ook iPhone cases
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.aliexpress.com is goedkoop (uit China).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer smartphoneshop.nl, daar haal ik de mijne altijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bestel zelf altijd mijn hoesjes bij www.myigadgets.nl. Zij hebben diverse soorten hoesjes en ook wel hoesjes welke leuk zijn voor mannen.

Ik was laatst ook op zoek naar een echt mannen hoesje, met een motor erop, maar kon nergens echt een mooie vinden. Ik heb toen uiteindelijk voor mijn vriend zelf een hoesje ontworpen bij www.hoesjeontwerpen.nl met een foto van zijn eigen motor. Hij was er superblij mee! Echt en aanrader! Goedkoop en super snel in huis!