Heb je voor ps3 perse een av kabel nodig, of kan het ook alleen met een hdmi kabel?

Ik wil een monitor kopen om me ps3 op aan te sluiten, maar heb je daarvoor perse een Av nodig, of kan het ook met alleen een hdmi kabel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een monitor koopt zorg dan dat er wel boxen in zitten.

Het beste antwoord

Sterker nog HDMI heeft de voorkeur(denk aan HD beeld). AV kabel gebruik je als het echt niet anders kan(verouderde apparatuur)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+En monitoren met AV-aansluiting zie je zelden.